Monday, January 01, 2007

Long time no see

Dax för en ny skrivning då.

Uppdatering:
Jag jobbar i motala på Holms Industri som Pulverlackerare för Lernia. Ska jobba tills den 29:e jan o sen får jag se vart det bär av. Har jag otur så blir jag arbetslös då men har jag tur så blir det tillsvidare anställning..

Har ingen bil heller. Brorsan krashade bmwn den 19/12. Så nu får man skaffa en ny bmw... Men ska la spara i 1-2 månader så man har 15-20 tusen att spendera på en ny bil.

Har fått träffa min son Amadeus mera nu, han har blivit en liten tjockis med =)
Var o handlade kläder till honom för 800:- i mellandagarna... blev mycket kläder =)
Han behöver ju det. Efter att jag pratat lite med jen under dom gånga månaderna så har jag fått veta att Amadeus är ganska sjuk ofta. Han är dammallergiker, astmatiker och har antagligen epelepsi. Epelepsin är inte 100% kollat än men vi får la svar snart. Synd att han skulle få mycket av jens genpool =(

Nu ska jag kolla färdigt på mitt csi avsnitt o gå o sova.. ska upp tidigt o jobba.
Ska försöka uppdatera mera imorgon när jag har mera tid.

Ha det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home