Sunday, March 04, 2007

Måste börja uppdatera mera...

Jahopp.. har inte haft nåt internet i helgen. Har ju sugit lite men vad ska man göra... har hittat på annat istället.
Spenderade lördagen i motala med att handla på systemet o sen göra mig iordning för öl-testarkvällen. Spenderade en del tid hos moini med att snacka lite skit o sen att bryta upp hans hallgolv som skulle bytas. Han, jag och 2 st kovfötter. Efter mycket misshandlande så fick vi bort allt. Rätt roligt =)
Efter det blev det till att åka till Helen o Micke för att testa öl. Testandet gick la hyfsat fast ölen kunde varit godare...

Söndagen blev la ganska lugnt. Hade sovit hos farsan och drog till mjölby runt kl 12. Mötte en kompis på perrongen som jag pratade med på vägen.

Ska träffa min son igen på onsdag är det tänkt. Var länge sen nu, för längesen. Önskar jag kunde se han mera nu men han är ju så sjuk hela tiden. Hoppas det blir bättre nu när jen har flyttat från huset till en lägenhet i motala.

Ska försöka uppdatera mera med tanke på att folk tjatar..

Ha det
/Mr Orange

0 Comments:

Post a Comment

<< Home